~OMG

W rozmowie brał udział także weteran studia BioWare, Mike Laidlaw, który za sprawą takich gier, jak Jade Empire czy Star Wars: Knights of the Old Republic, stał się jednym z pionierów filmowej prezentacji w produkcjach RPG. Z jego perspektywy sposób w jaki opracowano Cyberpunka 2077 jest wręcz przerażający pod względem tego, jak trudne musiało być to podejście dla deweloperów. Jak to ujął:
"Myślę, że to, co zrobiliście z Cyberpunkiem było niesamowicie agresywne i jestem przerażony tym, jaki to musiało mieć na Was wpływ (…). Zaoferowaliście nieprzerwaną perspektywę, niczym w Half-Life 2, ale z całym rozgałęzieniem fabuły typowym dla Waszych wcześniejszych gier. To było fenomenalne osiągnięcie, ale wyobrażam sobie, jak duży był tego koszt zarówno osobisty, jak i finansowy."

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.