~spek

Chciałbym rozpocząć dyskusję, ktòrej kontynuacja mam nadzieję będzie na WZA nt. mocniejszego wejścia w e-commerce i budowanie nogi e-handlu.

E-commerce to dzisiaj trend rynkowy a CDA nieśmiało posmakowało e-handlu poprzez wykreowanie marki kapitan bomba.
Ok, to dobry kierunek, ale wszyscy się zgodzą, że to niszowa marka, docelowa do pewnej grupy klientòw.
Z racji, że cda ma duży zasięg i obecnie rynek e-commerce jest w trendzie wzrostowym przy tym cda ma zapas gotòwki i już posmakował e-handlu jak sądzicie czy warto zbudować nogę e-commerce do szerszej grupy klientòw?

Możliwości jest dużo w tym kooperacja. Przykładowe 10 mln własne plus 10 w kredycie obrotowym pozwoliłoby na dość mocny start pewnie w granicach 40-50 mln przychodòw.

Nie ukrywam, że jeżeli o mnie chodzi to sygnał o mocnym wejściu w e-commerce przekonałby mnie do sporego jak na mnie powiększenia pozycji.

Obecnie jest ok, akcjonariusze nie są aktywni, bo wiedzą, że mają dywidendę, ale e-commerce mògłby być wartoscią dodana ponad to

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.