~Kozacki

Myślę, że nie pójdą ta drogą. Przejęcie tak dużej sieci, to obciążenie operacyjne, no i inwestycyjne. Bo zakładam, ze przejęcie takiej sieci wiązałoby się z inwestycjami w ładowarki elektryków (miało by to sens w długim terminie).
Jeśli chodzi o rozwój sprzedaży oleju napędowego to raczej w układzie B2B i ew. pozyskiwanie nowych stacji na Ukrainie.
Najpierw trzeba poukładać nowo przyjęte biznesy co by grupa się nie rozjechała płynnościowo.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.