~szaman

w jednym z postów wspomniałem że holender ma totalnego pecha. Ma chłop pomysły i nie można mu tego odebrać. Tylko marketing leży. Zamiast wejść w marketing sprzedażowy, ofertowy, dogadać się już na szczeblu pozwolen z projektantami, by oferowali jego produkt ludziom jako alternatywa do ogrzewania, jak to robią inne firmy, to czeka aż ktoś go doceni i odwiedzi. Strona średnia, brak wycen. O folii wiedzą nieliczni. MArketing i promocja nie jest jego mocną stroną i to się odczuwa.
A giłda jest właśnei stworzona po to, by firmy mogły się rozwijać przez kasę zebraną za udziały. Jeśli to takie proste wyrzucanie informacji i zbiórka kasy od ludzi, to czemu Asy z tego forum jeszcze tego nie zrobiły?

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.