~gracz

Każda gra ma tylko jedną premierę. Nie ważne czy to jest EA czy Full Release. Dużo gier które odniosły sukces na etapie EA nie powtórzyły go już, gdy ogłaszały "Full Release patch" ponieważ było to traktowane tylko jako patch 1.0, a sama gra funkcjonowała już w świadomoście graczy. Przykładem takiej gry jest They are Billions. Stąd zasadnym jest przyatakowania z kampanią marketingową aby poszerzyć zasięgi nawet jeśli to tylko EA. Z resztą sam Kickstarter miał być przecież etapem poszerzania zasięgów (oprócz zdobywania środków na grę)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.