~Zdzichu

Ręce opadają, Oni nadal wciskają farmazon o etykietach. Ja to pisałem z rok temu że ta nisza jest już pokrojona. Sieci sklepów maja juz temat przetrenowany i przeliczony (najprawdopodobniej nie ma uzasadnienia ekonomicznego do wprowadzenia tego rozwiązania). Aby kogokolwiek przekonać do ponownych testów koszt wdrożenia i eksploatacji musiał by być na poziomie 60% poprzednich prób. Nawet gdyby ogniwo było za darmo nie ma opcji aby spełnić ten warunek. Tak tak wiem juz wyprzedzam atak nagonów. Nie wykluczone że dla celów marketingowych jakaś sieć się na to skusi natomiast 3mln cenówek to narracja dla osób nierozgarnietych.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.