~rony90

W przypadku wersji na PC w premierowym kwartale Succubus sprzedał się w ok. 130 tys. kopii. Biorąc pod uwagę, że:
- PS4/PS5 to ok. 70% rynku konsol;
- w przypadku Agony, konsole dostarczyły ok. 2/3 sprzedaży pecetowej;
poziom sprzedaży można szacować na ok. 60 tys. kopii.

W rzeczywistości różnie z tym może być. Przykładowo - Gas Station Simulator w kwartale premiery również sprzedał się w ok. 60 tys. kopii, choć wersja PC-towa w anlogicznym okresie znalazła aż 450 tys. nabywców. Z drugiej strony Succubus to gra wręcz skrojona pod konsole, natomiast GSS to klasyczny symulator, w który o wiele lepiej gra się na klawiaturze. Tak czy owak wyniki finansowe za II kwartał zapowiadają się potężnie (po cichu liczę, że wskoczymy na pułap Render Cube)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.