~klocek

Korzyści z budowania własnej platformy sprzedaży reklam (DSP)
Chociaż na rynku istnieje wielu doskonałych dostawców DSP, istnieje szereg korzyści związanych z tworzeniem własnego, niestandardowego DSP:
Własność danych i technologii: budując własną platformę DSP zyskujesz kontrolę zarówno nad technologią, jak i danymi. To szczególnie korzystna sytuacja dla reklamodawców, którzy prowadzą duże kampanie reklamowe oraz agencji, które kupują duże ilości zasobów w imieniu swoich klientów.
Eliminacja opłat i prowizji za rozwiązania white-label (produkt sprzedawany pod marką dystrybutora): chociaż budowanie własnego DSP nie wyeliminuje wszystkich opłat i prowizji związanych z transakcjami w mediach online, z pewnością jednak wyeliminuje opłaty i prowizje związane z korzystaniem z kosztownych rozwiązań white-label.
Kontrola nad rozwojem produktu: większość DSP jest wyposażona w wiele świetnych funkcji, jednak są one uniwersalne. W niektórych przypadkach marki i agencje z określonymi potrzebami lepiej wyjdą na stworzeniu dopasowanych funkcji do ich specyficznych potrzeb.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.