Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Co z tego, że na niskich obrotach? Po prostu nikt tego nie chce kupować na tych poziomach, ale też nikt nie spieszy się ze sprzedażą (na razie)
Ale jak podadzą wyniki rejestracji nowych naczep za luty i się okaże, że spadek sprzedaży nie wyhamował, to myslisz, że z której strony pojawi się wolumen?
A zima w transporcie dalej trwa w najlepsze, bo przemysł śpi., w tej branży zastój to ogromne straty, których w miesiąc nie odrobisz. Budowlanka też się na nowe wywrotki nie rzuci przy takim tempie rozpoczęcia nowych budów.
Masz tu masę kosztów stałych, drożejący pieniądz i spadek popytu na produkty, nie wiadomo jak trwały. Tu ryzyko straty w najbliższych kwartałach jest spore. I wtedy C/Z będzie na minusie, a WK trzeba będzie zrewidować w dół.
I co wtedy? Okaże się, że 7 PLN za akcję to wcale nie tak tanio...