~MC

Rzecz jasna @enki.
Korzystając z okazji można nabywać znaczne pakiety akcji Spółki.
A póki co trzeba szykować infrastrukturę pod nową flotę zwinnych pojazdów. Kupować ładowarki, montować wallboxy w każdej gminie i przysiółkach. Jakoś te kłopoty z homologacją przeminą.
W czasie prób w Singapurze przechodnie wiali aż się kurzyło. Nie inaczej będzie u nas.
Zauważcie skalowalność biznesu a także sprawność podejmowania uchwał przez walne zgromadzenie.
Istnieje niezachwiana pewność sukcesu. Masowa produkcja jest tylko kwestią czasu.
Wąskim gardłem może się okazać mała wydolność krajowego przemysłu metalurgicznego czy kłopoty dostawców komponentów.
Kolejki w Urzędach komunikacji związane z dużą ilością rejestrowanych nowych Triggo będą być może wymagały uruchomienia jakiejś społecznej inicjatywy ustawodawczej mającej na celu zwalczenie ospałości urzędniczej w przedmiotowym zagadnieniu.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.