~Gość

Prześledziłem historię przyrostu followersów na steam w przypadku ghostrunnera. Ghostrunner premierę miał pod koniec października i tak na prawdę prawdziwe przyrosty zaczęły się dopiero od maja czyli ok. pół roku przed premierą. Wcześniej wykres prezentujący followersów zachowywał się i utrzymywał na podobnych poziomach co w przypadku Unholy. Ostatecznie Ghostrunner sprzedał się w ponad 600.000 kopi i zarobił ponad 8 milionów dolarów.
Oczywiście to analiza na podstawie jednej tylko zmiennej ale osobiście trochę mnie to uspokoiło widząc, że inna gra która osiągnęła bardzo dobre wyniki zaczęła zdobywać przyrosty i zainteresowanie dopiero pół roku przed premierą. Być może Hook chce właśnie zastosować podobną strategię, w końcu wychodzą od 505 które to prowadziło kampanię Ghostrunnera.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.