~wloza

Moja opinia o Inpost jest zróżnicowana bo jak cenię tą firmę za szybkość i cenę to miałem też przykre doświadczenie. Zamówiłem dwie pary pantofli w firmie Answer które według mnie były zapakowane źle bo w opakowanie foliowe które zostało rozerwane w miejscu otwierania takich opakowań. Moja reklamacja w firmie inpost została oddalona ze względu na brak widocznych uszkodzeń. W wyniku to ja zostałem stratny bo jedna z par przesyłanych pantofli zginęła. Firma Answer potwierdziła w magazynie że obie pary zostały zapakowane i wysłane. Co się stało nie wiem ale ta sprawa nie została rozwiązana przez żadną z tych firm a ja straciłem 46 zł. Daję złą opinię tylko dlatego że zostałem pozostawiony z moją stratą tak jakbym to ja był winien.Zalety

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.