Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Największy zarzut do euforii to fakt, że Newag może nie przypaść złotówka z tego przetargu - to jedynie umowa ramowa. Złożył najdroższą ofertę. Zamówienie i volumen były wielokrotnie obniżane i zmieniane przez Zamawiającego dlatego 200 szt. uważam za kiełbasę wyborczą. Sugerujesz kolejne zamówienia z Polregio, na jakiej podstawie? Do tej pory to Urzędy kupowały pojazdy dla Polregio. Polregio nie ma żadnej historii takich zakupów. Jaki przewiduje finał? Zapomnijmy o 200 pociągach, żaden oferent nie mieści się w budżecie. Jeśli uda się zrobić 1/4 to będzie maks. Jeśli Newag zrobi 10 sztuk hybryd to będzie to cud i naprawdę wszystko.
Wskazujesz na inne przetargi - są obietnicą wielkiej kasy, zgoda. Tylko nikt nie płaci za zamówienia, a ich realizację. Z tym ostatnio jest problem: SKM w Warszawie.
Wskazujesz na przetarg z PESA - tutaj nikt nie ma doświadczenia w takiej współpracy, a PESA też ma problemy z realizacją terminowych dostaw.
Wskazujesz na lokomotywy, to właśnie one nie mają pozwoleń - zamówienie PKP Cargo S.A.
Piszesz o wysokich prędkościach, pokaż mi jeden produkt Newag, który jest pojazdem dużych prędkości.
Jeśli masz akcje to obserwujesz pewnie raporty kwartalne i masz świadomość jak będą wyglądały wyniki roczne za 2022.
Nikogo nie namawiam, nikomu nie odradzam. Proponuje tylko chwilę zastanowienia.