Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Gamedust ma 4 tytuły w planie wydawniczym na 2023 rok, rozwija dział produkcyjny i dział wydawniczy oraz rozpoczyna preprodukcję kolejnej gry VR
Giełdowy specjalista od rozrywki VR – spółka Gamedust – ma w planie wydawniczym na 2023 rok jeden tytuł własny oraz trzy projekty wydawnicze. Spółka, która działa na dynamicznie rosnącym rynku gier VR, rozwija obecnie dział produkcyjny i wydawniczy oraz rozpoczyna preprodukcję kolejnej gry VR, na którą otrzymała dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Kreatywna Europa w wysokości ponad 100 tys. euro.
– Wirtualna rzeczywistość to dynamicznie rosnący sektor branży gier, który przyciąga coraz więcej użytkowników oraz notuje rosnące przychody. O ile w 2019 roku na świecie było 8 mln gogli VR, o tyle w zeszłym roku już 3,5 razy więcej – około 28 mln, a prognozy na przyszły rok wskazują na wzrost o 66%, do 46 mln zestawów. Wraz z rozwojem technologii i wchodzeniem na rynek nowych generacji gogli, jak PlayStation VR 2 oraz wraz z debiutami kolejnych atrakcyjnych gier VR, jakie sami też tworzymy, można spodziewać się efektu kuli śnieżnej, dzięki czemu bardzo optymistycznie patrzymy w przyszłość, także tą najbliższą – wskazujePaweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-ma-4-tytuly-w-planie-wydawniczym-na-2023-rok-rozwija-dzial-produkcyjny-i-dzial-wydawniczy-oraz-rozpoczyna-preprodukcje-kolejnej-gry-vr/