Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Wszedłem na emplocity.com/pl/ i zacząłem rozmawiac z chatbotem Emplocity, wyświetlił mi pytania do wyboru, ale nie wybrałem nic z tego i zapytałem "jak masz na imię?", a on odpowiedział "Nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie. Spróbuj zadać inne pytanie". Czy tak powinna działac sztuczna inteligencja? Powtórzyłem test z kilkoma innymi prostymi pytaniami i dalej to samo. Nie rozumiem troche czym to sie różni od prostego FAQ na stronie, skoro bot nie jest w stanie mi odpowiedzieć na żadne pytanie poza jego scenariuszem? Testowałem wcześniej CHATGPT i DALL-E i to jest zupełnie inna bajka, według mnie Emplocity jest baaardzo daleko w tyle i już chyba nie ma szans na wygraną w tym wyścigu skoro ich chatbot nie umie nawet odpowiedziec na pytanie o swoja nazwe...