~Greg

Jeśli to ma być forma komunikacji z rynkiem to sobie lepiej odpuścicie , bo ani to śmieszne ani nie zawiera żadnych informacji , no chyba że dla inwestora istotną sprawą jest możliwość picia krwi żula w grze . Prezesowi chyba nie zależy na przyciągnięciu kapitału na spółkę, materiały publikowane są kierowane do społeczności YT czy discord czyli dzieci w wieku 8-15 lat a nie normalnych inwestorów. Prezesowi polecam zobaczyć materiały Madmind Studio bo właśnie tak powinna wyglądać comiesięczna komunikacja z rynkiem.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.