Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Realizacja zadań przez linie biznesowe Spółki w III kwartale 2022 roku
SKOTAN PHARMA:
•W III kwartale r. linia biznesowa SKOTAN Pharma osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 2 546
tys. złwzględem 1436 tys. zł uzyskanych w III kwartale 2021 r.
•W porównaniu do analogicznego okresu 2021 r. poziom sprzedaży marki własnej EstroVita w kanale
sprzedaży farmaceutycznej, obejmującej sieci apteczne i hurtownie farmaceutyczne, wyniósł 1360 tys. zł,
notując wzrost o 127 %.Spółka umacnia pozycję brandu EstroVita w sieciach drogeryjnych. W efekcie
rozwojusprzedażywkanalesiecistacjonarnychaptekidrogerii,Spółkaobserwujestopniowe
wypłaszczanie efektu sezonowości, który istotnie rzutował na wyniki osiągane w miesiącach letnich. W III
kwartale 2022 r. odnotowano poprawę koniunktury konsumenckich w stosunku do poprzedniego okresu
sprawozdawczego, wyrażającą się we wzroście konsumpcji indywidualnej, która wpłynęła pozytywnie na
poziomprzychodówzesprzedażymarkiEstroVita.PrognozowanewIVkwartale2022r.nastroje
konsumenckie, które determinują wskaźnik siły nabywczej, potencjalnie ulegną pogorszeniu, ze względu
na pogłębiającą się inflację, wzrost stóp procentowych i niepokoje społeczne.
•W celu dywersyfikacji portfela kontrahentów marek „private label” Spółka:
✓w ramach współpracy podjętej w 2021 r. z producentem kosmetyków dla kobiet i dzieci,
wprowadziła nowy produkt do stworzonej na zlecenie linii suplementów diety, wykorzystującej
bioestryi biopleksy YL.
✓rozpoczęła prace koncepcyjne nad 2 produktami, realizowanymi dla odbiorców kontraktowych;
✓finalizuje umowę dostaw autorskiej linii produktów opartych o bioestry Omega 3,6,9 i YL Novel
Food dla wiodącej sieci aptecznej;
✓nawiązałaz3podmiotamizagranicznymiwspółpracętechnologicznąiproduktowąnad
wykorzystaniemsurowcadrożdżowegoiestrowegodoprodukcjiżywnościipreparatów
farmaceutycznych;