~Livermore

Troszkę podsumowania:

Przydałoby się krótkie podsumowanie raportu za miniony kwartał

Przychody kwartał do kwartału - było 266.000 zł, jest 1.955.000 zł - wzrost 735%

Przychody po 9 miesiącach - było 812.000 zł, jest 2.688.000 zł - wzrost 331%

Zysk netto kwartał do kwartału - była strata -3.397.000 zł, jest zysk 1.496.000 zł

Zysk netto po 9 miesiącach - była strata -3.411.000 zł, jest zysk 2.831.000 zł

Aktywa - było 14.008.000 zł, jest 16.264.000 zł

Zobowiązania razem - było 5.306.000 zł, jest 4.720.000 zł, zmalały w kwartał o 586.000 zł

Wartość księgowa na akcję - było 6,4 zł, jest 8,49 zł - wzrost ponad 32%

Koszty ogólnego zarządu - zmniejszyli je z poziomu 509.000 zł do 401.000 zł
(to jasno pokazuje, że idą na pewniaka w ramach programu motywacyjnego, podobnie jak kiedyś zrobiła to ekipa 11 Bit Studio. Wiedzieli, że stworzą mega gry i więcej zarobią na programie motywacyjnym, niż zwiększanym wynagrodzeniom)

Środki pieniężne na koniec kwartału - było 605.000 zł, jest 1.447.000 zł - wzrost 239%

Wielu z Was się pyta skąd prócz APPLE, Arabów i BoomPick spółka ma przychody i zyski. Spółka jakiś czas temu stworzyła narzędzie "Cherrystream" - (Cherrystream – inteligentny system wspierający powstawanie gier umożliwiających interakcję pomiędzy streamerem, publicznością a środowiskiem gry. Celem projektu Cherrystream jest opracowanie kompleksowego systemu do produkcji gier wideo, dzięki któremu będą one umożliwiać interakcję pomiędzy streamerem, publicznością oraz środowiskiem gry. W skład systemu wejdą trzy główne elementy:

  • SDK pozwalające deweloperom gier implementować Cherrystream w łatwy i bezawaryjny sposób
  • Aplikacje klienckie pozwalające streamerowi i publiczności na wzajemną komunikację
System wykorzystujący algorytmy maszynowego uczenia i pozwalający na udzielanie warunkowych donacji)

Spółka udzieliła kilka licencji tego narzędzia i zarabia dzięki temu.

Reszta pieniędzy, tych największy płynie od:

- Electronic Gaming Incubator Company z siedzibą w Rijadzie - dla których spółka tworzy dwie gry
- APPLE INC - jedna gra dla nich
- BoomPick - kilka gier, w tym jedna już w IV kwartale

Przychody ze sprzedaży gier w III kwartale - było 266.000 zł, jest 1.690.000 zł - wzrost 635%

Przychody ze sprzedaży usług w III kwartale - było 0, jest 265.000 zł

USA - przychody -1,027 mln zł, było 22 tyś. zł
Polska - przychody -0,32 mln zł, było 35 tyś zł
UAE - przychody 0,52 mln zł, było 0
Wielka Brytania - przychody - 58 tyś zł, było 0

W III kwartale 2022 roku Spółka zidentyfikowała następujących największych odbiorców:

•APPLE INC.- przychody w kwocie1018 tys.PLN,
•Electronic Gaming Incubator Company - przychody w kwocie 524tys.PLN,
•Boompick Games sp.zo.o.- przychody w kwocie 299 tys zł

Pozdrawiam

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.