Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Peak 52 graczy na premierę to jest tragedia... Prezes mówił o longtailu, z czego? Long tail to można mieć jak na premierę ma się kilkanaście tysięcy graczy a potem stopniowo spada. Wtedy kilka lat po premierze przy dobrym supportowaniu tytułu można wyciągnąć 5-10% liczby graczy w miesiącu premierowym. Nastawiacie się na 2-5-ciu graczy w long tailu? O ile zakład że za 3 miesiące będą dni, gdzie nikt nie będzie grał?
Gra o niczym niestety, artstyle tak generyczny że aż boli. A przecież skojarzenia z psem w kosmosie można było przekuć na stylizowany sovietpunk czy jak The Invincible w retro-futuro. Mamy zamiast tego futrzastych kosmitów. Serio?
Przecież mechaniki zmysłów można było wyciągnąc bardziej na pierwszy plan i zrobić z nich USP. Zamiast tego są sztywne i denerwujące. Marketing położony po całości, szkoda słów.
Oglądałem dzisiejszy stream, mówili o DLC na 1-2 godziny gry i chwalili się że to bardzo dużo. Gdyby ktoś mi za darmo dał 1h DLC to nie chciało by mi się nawet instalować, a pewnie będzie płatny. Żarty sobie stroicie?
Każdemu kto zainwestował tu siano, gratuluje. Może nauczycie się że po fali gówno-symulatorów od playwaya i movie przyszła fala gierek które w 2012 było by ciężko sprzedać a co dopiero 10 lat później.