Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
I z poniższym paragrafem się zgadzam. Niestety mam wrażenie, że F2P dla większości inwestorów na bananie to czarna magia, bo wszyscy nadal by chcieli liczyć sprzedane pudełka. „W przypadku gry free to play której monetyzacja planowana jest na conajmniej kilka do kilkunastu lat marketing musi więc trwać długo aby utrzymać zainteresowanie graczy. W przypadku gier free to play to właśnie utrzymanie zainteresowania graczy się liczy. Dlaczego? Dlatego, że w tym trybie monetyzacji najpierw trzeba gracza uzależnić od gry żeby dopiero potem wyciągnąć od niego kasę na mikropłatnościach. W klasycznych grach wystarczy gre sprzedać i o niej zapomnieć. Z tego samego powodu możemy też się spodziewać że przychody będą początkowo nieduże ponieważ początkowo wydawca będzie się koncentrował na budowie wystarczająco dużej bazy graczy i utrzymaniu ich wystarczająco długo żeby się uzależnili. Dopiero z czasem monetyzacja będzie rosnąć.” https://www.tumblr.com/l195/675724485438144512/09032022-marketing-i-monetyzacja-na-premierze?source=share