~Ziomek

Tak wygląda wdrożenie gry mobilnej. Najpierw inwestujesz przez parę miesięcy w promocję aplikacji, a następnie przez kolejne parę lat zbierasz żniwo. Brałem udział we wdrożeniu 48 aplikacji na androida i IOS, przekonasz się za parę miesięcy, że miałem rację. Gry mobilne mają zupełnie inną strategię wdrażania niż gry na sprzęt stacjonarny. Tu czas zwroty jest mocno wydłużony w czasie, lecz dochód na użytkownika potrafi przekroczyć jednorazowy zakup gry. W chwili obecnej najlepiej zarabiają gry darmowe.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.