~rony90

O tym, że rynek nie dostrzega potencjału piszemy tu już od prawie roku :-) (ja na forum zacząłem udzielać się tuż po premierze Succubusa). Od tego czasu gra sprzedała się szacunkowo w ok. 270 tys. kopii i wraz z DLC mogła wygenerować dla spółki już przeszło 10 mln zł przychodów. Ale pod względem wyników do Bloobera trochę jeszcze brakuje. Producent The Medium czy serii Layers of Fear za ostatni rok miał prawie 16 mln zł zysku netto. Madmind przy bardzo pomyślnych wiatrach w najbliższych 12 miesiącach może wykręcić 6-8 mln zł. Z drugiej strony tak jak napisałeś: różnica w wycenie jest aż 10-krotna, więc albo Madmind jest skrajnie niedowartościowany albo Bloober to bańka (oczywiście zakładam, że bliżej nam do pierwszej z opcji).

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.