Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
O ile wzrasta sprzedaż i świadomość w e-commerce dzięki kampaniom TV i digital video?
Kampanie brandowe oparte na telewizji i video online są skutecznym narzędziem zwiększającym sprzedaż w e-commerce nawet w krótkim okresie. Generują do 7,25 proc. dodatkowego ruchu przy ROI 243 procent. Tak wynika z Raportu K2 Precise „Wpływ kampanii brandowych na E-commerce w Polsce”.
W raporcie przeanalizowano, jak kampanie telewizyjne oraz digital video emitowane w internecie (kampanie brandowe) wpływają na wzrost sprzedaży oraz świadomości 25 serwisów www zorientowanych na e-commerce. Wyniki analizy pokazały, że dla wszystkich przeanalizowanych marek kampanie TV odpowiadały średnio za 2,52 proc. dodatkowego ruchu w serwisie, który przekłada się na sprzedaż. Digital video okazało się tutaj bardziej skuteczne, gdyż te kampanie przełożyły się na ok. 4,72 proc. dodatkowych wizyt. Łącznie kampanie Multiscreen miały więc istotny wpływ na generowanie trafficu w sklepach online i odpowiadały za 7,25 proc. dodatkowego ruchu. Wpływ telewizji na liczbę wizyt w e-sklepie jest większy w przypadku mniejszych sklepów.
https://pandl.pl/o-ile-wzrasta-sprzedaz-i-swiadomosc-w-e-commerce-dzieki-kampaniom-tv-i-digital-video/