Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
PerfectBot w pierwszym półroczu uruchomił samoobsługowy Edytor Bota, który w skali globalnej jest prostszym sposobem na uruchomienie skutecznego chatbota do automatyzacji obsługi w eCommerce. PerfectBot oferuje obecnie gotowe do użycia inteligentne chatboty dla segmentu eCommerce „Fashion”, a wkrótce również dla segmentu „Beauty”. Edytor Bota jest kluczowym elementem produktu w planach ekspansji zagranicznej. Strategia PerfectBot zakłada rozwój przez partnerstwa z czołowymi dostawcami narzędzi obsługi klienta dla eCommerce. Edytor Bota już teraz umożliwia proste podłączenie PerfectBota do LiveChat, a w trzecim kwartale planowana jest integracja z kolejnym wiodącym dostawcą w USA. Spółka prawie w całości sprzedaje swój produkt w subskrypcyjnym modelu płatności. Roczny przychód powtarzalny (ARR – Anual Reccuring Revenue) urósł do 1,3 MLN zł.