~Trolll

PerfectBot w pierwszym półroczu uruchomił samoobsługowy Edytor Bota, który w skali globalnej jest prostszym sposobem na uruchomienie skutecznego chatbota do automatyzacji obsługi w eCommerce. PerfectBot oferuje obecnie gotowe do użycia inteligentne chatboty dla segmentu eCommerce „Fashion”, a wkrótce również dla segmentu „Beauty”. Edytor Bota jest kluczowym elementem produktu w planach ekspansji zagranicznej. Strategia PerfectBot zakłada rozwój przez partnerstwa z czołowymi dostawcami narzędzi obsługi klienta dla eCommerce. Edytor Bota już teraz umożliwia proste podłączenie PerfectBota do LiveChat, a w trzecim kwartale planowana jest integracja z kolejnym wiodącym dostawcą w USA. Spółka prawie w całości sprzedaje swój produkt w subskrypcyjnym modelu płatności. Roczny przychód powtarzalny (ARR – Anual Reccuring Revenue) urósł do 1,3 MLN zł.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.