Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Rynek gier VR osiągnie wartość 2,4 mld USD w 2024 roku – wynika z raportu Carbon Studio 1,6 mld USD w 2022 roku, a w 2024 roku już 2,4 mld USD – tyle może wynieść wartość samego rynku gier VR. Polskie produkcje ostatnio odnoszą na tym polu spore sukcesy, w szczególności na Oculus Store. Carbon Studio (wspólnie z zależną firmą Iron VR), gliwicka spółka specjalizująca się w produkcji gier VR, opublikowała raport dotyczący rynku zarówno wirtualnej rzeczywistości, jak i rozszerzonej. Z danych zebranych przez firmę wynika, że to właśnie gry stanowią największy udział procentowy na rynku VR. Choć oczywiście technologia jest również wykorzystywana w innych dziedzinach jak medycyna czy edukacja.