Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
! Cooking Simulator został najlepszą grą 2021 roku Steama w kategorii VR. Idąc za ciosem, Big Cheese Studio wspólnie z GameBoom VR zaprezentowali produkcję na Oculus Store w ubiegłym tygodniu.
Wersja na Oculus Store odniosła dość szybki sukces. Premiera odbyła się w czwartek 28 lipca, a według dzisiejszego raportu sprzedażowego, gra w 5 godzin zwróciła koszty produkcji. Warto zaznaczyć, że Oculus Store to obecnie najbardziej popularna platforma wirtualnej rzeczywistości.
– 28 lipca br. miała miejsce premiera ‚Cooking”a w wersji na Oculus Quest 2. Zainteresowanie graczy było widoczne już od pierwszych minut od udostępnienia, co przyczyniło się do szybkiego zwrotu produkcji tej wersji. Z naszej perspektywy bardzo istotne jest to, że mamy jedną z najwyżej ocenianych gier na Oculus Quest 2. Średnia ze wszystkich obecnych ocen to ponad 4.6 w skali 1-5 – powiedział prezes Łukasz Dębski, cytowany w komunikacie.
„Wysokie oceny powinny przełożyć się na długi ogon sprzedażowy, co będziemy widzieli po ok. miesiącu sprzedaży. Jednocześnie gra, która została okrzyknięta najlepszym symulatorem gotowania powinna się sprzedawać na platformie VR przez kolejne dni i miesiące, a nawet lata, podobnie jak nasza wersja na PC.
https://www.stockwatch.pl/wiadomosci/big-cheese-studio-koszty-portu-cooking-simulator-vr-na-oculus-vr-zwrocily-sie,akcje,299032
https://strefainwestorow.pl/artykuly/gaming/20220802/cooking-simulator-vr-oculus-store