~Ok

@bombek zdecydowanie koszt portu pozostaje po stronie Console Labs i z racji tego mają 20% udział w zyskach. Madmind nie dokłada do tego nawet złotówki a będzie czerpać 80% profitów. Co do newslettera to takiej dobrej sprzedaży Succubusa ale też i Agony chyba nikt się nie spodziewał, tym bardziej przeniesienie tego tytułu na konsole jest naturalnym i pożądanym zabiegiem. Lipcowe podsumowanie nie pozostawia wątpliwości, że droga obrana przez tą spółkę jest właściwa a co za tym idzie - dochodowa i tylko czekać na dalszy rozwój tego teamu. Przy okazji zbliżających się premier kolejnych gier takie pozytywne informacje tym bardziej budują pewność, że to bardzo dobrze zainwestowane środki. Pozdrawiam

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.