~rw

1. Workshop Simulator - koszt produkcji: 300-400 tyś Przychody uzyskane około: 420 tyś Zysk około 20 tyś + 200 tyś wraz z premierą na PS5 W sumie 200-300 tyś zysku
2. Brazzers - koszt produkcji 280 tyś Przychody: około 400 tyś Zysk : 130 tyś w sumie 200-300 tyś zysku
3. Shelter 69 - Koszt produkcji max 680 tyś zł zysk na dziś 1,5 mln do końca roku 3,5 mln
4. Pocket waifu około 150 tyś zysku w ciągu roku
5. Spółka realizuje największe projekty Orange 1 i 2 z budzetami w mln zł, które mogą się zwrócić kilka razy premiery w 2023 czyli liczmy 5-10 mln z tych dwóch projektów
6. Pink 1-2 tutaj na bank bedzie pocket waifu 2 i coś jeszcze. Pocket waifu 2 ma sukces gwarantowany liczę na minimum 15 mln zysku + drugi projekt to pewnie kolejne 5 mln
Podsumowując spółka większość kosztów na produkcje wszystkich gier poniesie w tym roku. Bez tych kosztów zysk byłby na poziomie około 4 mln z kosztami może wyjdziemy na 1mln zysku. W sumie za 2 lata obstawiam, że spółka zarobi około 20-50 mln zł
Kurs obstawiam na koniec 2022 na poziomie 0,8 - 2,5 zł

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.