~asdf

Zmiana dotychczasowego modelu działania to trudny proces dla każdej firmy. Action S.A. zdaje się jednak nie mieć sobie równych w trudnych i wymagających zmianach. Po sukcesie restrukturyzacji, firma nie zwalnia tempa i mocno dywersyfikuje swoją działalność. Dziś Action nie jest już klasycznym dystrybutorem IT, a strategia firmy opiera się na o wiele bardziej dynamicznym e-commerce. Ta transformacja to niewątpliwy sukces zarządu - Piotra Bielińskiego i Sławomira Harazina - dwóch charyzmatycznych managerów, którzy odważnie podchodzą do prowadzenia biznesu. O nowym modelu działania Action, e-commerce, dywersyfikacji biznesu i niezwykłej historii kariery Redaktor Naczelny BrandsIT Bartosz Martyka rozmawia ze Sławomirem Harazinem, Wiceprezesem Action SA.

https://www.youtube.com/watch?v=igzyY1focjM

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.