~20ZL

Bez uzależnienia od dużych odbiorców
E-commerce stał się filarem biznesu Actionu po restrukturyzacji. Strategia jest taka, że jest więcej sprzedaży rozdrobnionej i wysyłek do mniejszych e-sklepów, przez co firma z Zamienia unika uzależnienia od jednego dużego odbiorcy. Wymaga to jednak dostosowania logistyki.
„Wysłać TIR-a notebooków do retailu to jest jedno kliknięcie. Zrobić to samo dużą liczbą mniejszych wysyłek trzeba się sporo napracować” – zauważa prezes.
Według danych firmy w I kw. 2022 r. ilość wysyłek do odbiorców końcowych wrosła o 187 proc. r/r, do 107,7 tys. szt. z 37,5 tys. przed rokiem.
Sprzedaż e-commerce w Action jest to zarówno biznes B2B jak i B2C. Większość obrotów spółka generuje za granicą.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.