~20ZL

E-commerce zwiększa marże
„Liczę na podwojenie sprzedaży B2C. Mamy narzędzia, Sferis rośnie, Krakvet rośnie. Marża na B2C zbliża się do 10 proc. sprzedaży” – zapewnił prezes.
W całościowym ujęciu grupa Action w I kw. 2022 r. wypracowała 8,8 proc. marży brutto na sprzedaży wobec 8,4 proc. rok wcześniej.
„Rozwój e-commerce na rynku europejskim pozwala nam koncentrować się na marży”– stwierdził wiceprezes Sławomir Harazin. Jak zapewnił, współpraca w Europie przekłada się na wyższe marże.
Action twierdzi również, że w I kw. 2022 r. liczba klientów w kanale e-commerce B2C zwiększyła się prawie trzykrotnie r/r.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.