ja3

Akurat gry przepakowane efektami graficznymi na unity mają duże kłopoty wydajnościowe. Podejrzewam, że mając dylemat "wygląd vs wydajność" wybrano to drugie. Tego najbardziej się obawiałem, gdy pierwszy raz usłyszałem, że budują to na unity. Akurat w tym momencie uproszczone modele są na plus. Wygląda to OK (po prostu OK), jednak widać, że jest to oryginalne (a nie tona modeli wzięta ze sklepu unity...) i pewnie da się łatwo przeportować na konsole. Samych elementów na ekranie też jest sporo. Nawet ten chłop co tam drzewo rąbie. Widać, ze jest dużo pniaków wokół niego. Tutaj dochodzi też koszt robienia portu na platformy inne niż PC. Na Unity nie wymaga to wiele nakładu pracy, więc będzie taniej niż na innych rozwiązaniach. Jeśli zadania nie będą monotonne i wydajność będzie ok, to masz fajną grę na PC i konsole.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.