~Idolek

Niestety,
dochodzi właśnie do kumulacji negatywnych zdarzeń istotnych dla globalnej logistyki, bowiem poza wojną w Ukrainie
mamy zaostrzenie polityki Chin wobec COVID-19, skutkujące ograniczeniem działalności fabryk i portów
przeładunkowych, na wszystko nakłada się presja inflacyjna. Wzrost indeksu PPI odbija się negatywnie na kosztach
zakupu niektórych komponentów, podobnie jak rosnące ceny czy koszty pozostałych czynników wytwórczych. Wzrosty
bazowych stóp procentowych mają negatywny wpływ na marże netto osiągane przez naszych partnerów biznesowych.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.