Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Zarząd FinTech Ventures S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka", "Emitent") niniejszym przekazuje informację o kluczowych wskaźnikach dla aplikacji SPOKO.app będącej własnością PU Group Ltd, której większościowym udziałowcem jest Emitent. W marcu 2022 r. Spółka zrealizowała transakcje o łącznej wartości 18 250 559 PLN. Według danych dotyczących sprzedaży na dzień 31 marca 2022 r., SPOKO.app posiadało 722 525 klientów. Dla porównania, w lutym 2021 roku z aplikacji SPOKO.app korzystało 693 050 klientów. W ciągu miesiąca nastąpił więc przyrost aktywnych użytkowników aplikacji SPOKO.app o około 4,3 proc. Spółka jest jednym z najszybciej rozwijających się fintechów w Polsce. Głównym jej celem jest zapewnienie korzystnych cenowo oraz wygodnych usług przekazów pieniężnych, z optymalnymi wysokościami prowizji, natychmiastową realizacją oraz przejrzystymi kursami walut. Spółka podkreśla, że na obecnym etapie priorytetem jest jak najszybsze pozyskiwanie nowych klientów, co wiążę się z koniecznością dalszych inwestycji. Obecnie, dzięki SPOKO.app, przelewy można nadawać z 32 do 120 krajów, w tym do: Armenii, Azerbejdżanu, Gruzji, Indii, Kazachstanu, Kirgistanu, Mołdawii, Nigerii, Pakistanu, Rosji, Tadżykistanu, Turcji, Turkmenistanu, Ukrainy i Uzbekistanu. Spółka wskazuję, że powyższy wzrost został osiągnięty pomimo zerwania współpracy na rynku rosyjskim, a tym samym utraty klientów na obszarze Rosji. SPOKO.app stale optymalizuje i ulepsza aplikację oraz prowadzi kampanie reklamowe w celu pozyskiwania nowych użytkowników, dzięki czemu zamierza utrzymywać satysfakcjonujące tempo wzrostu.