Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Widzę, że w swym zaślepieniu nie potrafisz nawet czytać co jest napisane (ze zrozumieniem), tylko oczami wyobraźni, przekładasz na swoje kopyto, tak jak życzyłbyś sobie. Steam jest oficjalnym sklepem Model Buildera, ale też dostarcza klucz egzemplarzom sprzedawanym przez różnych popularnych w sieci licznych pośredników. Oni rozpowszechniają grę, a kupujący niejednokrotnie może nawet nie mieć świadomości istnienia Steam. O grze dowiaduje się od wspomnianych pośredników i siłą rzeczy oczywiste jest, że Steam nie sprzedaje w tej sytuacji, jego marketing nie bierze w tym udziału. Potwierdzeniem tego rozumowania jest skala ofert pośredniczych spoza Steam. Steam dostaje z tego z pewnością działkę, ale skąd wiesz "filozofie" jaka jest dystrybucja kapitału w takich przypadkach? Bardzo wątpię, że Steam bierze wówczas 30%. Kto wie ile bierze wówczas? Jaka jest skala tego pośrednictwa (po bardzo zróżnicowanych cenach), przedstawiam w przekładowych linkach:
https://allegro.pl/kategoria/gry?string=model%20builder
https://www.ceneo.pl/125453488
https://www.dlcompare.pl/gry/100014029/kup-model-builder-steam-key
Osobiście uważam, że trzeba cierpliwie czekać na kolejne raporty kwartalne Moonlita, bo jego sumaryczne przychody z gry są tu istotne. Podejrzewam, że od egzemplarza gry mogą być różne, zależnie kto go fizycznie sprzedał.