Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Cóż widzę że nieuczciwe praktyki ENTER AIR to "chleb powszedni".
Szkoda, że bądź co bądź spory i znany przewoźnik próbuje oszczędzić na swoich klientach!
Nie dość że odrzuca - zasadne jak się wydaje reklamacje to jeszcze jeśli ją uzna - zaniża wartość odszkodowania. Niestety sam tego doświadczyłem... :(
Tu krótki materiał an ten temat: https://youtu.be/lpAyDd6qVPU
Przybliżając w skrócie nasz problem z reklamacją uszkodzonego bagażu cała historia wyglądała tak:
Podsumowując, wg nas (chociaż wg informacji jakie można znaleźć w Internecie na forach) - przewoźnik ENTER AIR Sp. z o.o. nieumiejętnie i błędnie interpretuje uszkodzenia i celowo zaniża wysokość przyznanego odszkodowania/rekompensaty za uszkodzony bagaż.
Oczywiście mógłbym pogodzić się z tym faktem, a może nawet cieszyć że z pierwotnej kwoty proponowanego odszkodowania które opiewało na 90 zł, udało się w wyniku składanych reklamacji podwyższyć tą kwotę do wysokości 170 zł, ale godząc się na to – pozostawiam/ pozostawiamy firmie ENTER AIR – możliwość stosowania nieuczciwych, krzywdzących i bezczelnych praktyk w odniesieniu do swoich klientów, dlatego - WALCZYMY DALEJ.