~Zus

,,Analitycy zajmujący się żeglugą kontenerową prognozują pogorszenie sytuacji od II kwartału br. Dla przykładu, Linerlytica wskazuje, że 10 proc. światowej floty statków typu boxship, czyli 2,53 mln TEU, jest obecnie uwięzionych w zatorach portowych. Oznacza to, że możemy spodziewać się dalszego wzrostu stawek frachtowych, ponieważ zatory będą miały negatywny wpływ na dostępną zdolność przewozową." https://www.gospodarkamorska.pl/czekajac-na-zakupy-globalny-kryzys-lancucha-dostaw-nadal-w-grze-62994

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.