Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Trochę rozpisałem się pod innym wątkiem, ale ktoś (autor? moderator? go usunął). Napiszę więc tu:
a) sama sprzedaz Succubusa pobiła jak narazie oczekiwania chyba największych optymistów (osobiście pisałem o 150 tys. kopii do końca marca, jest początek lutego a juz mamy prawie ten wynik)
b) DLC to dla mnie chyba jeszcze większe zaskoczenie; myślałem że nikt tego nie będzie chciał, a rozeszło sie w prawie 50 tys. kopii
c) kolejne zaskoczenie na plus to sprzedaż Agony - w IVkw21 było z tego prawie 150 tys. zł przychodu - i to z samych konsol! Drugie tyle wpadnie prawdopodobnie z wersji PC-towych (tylko w październiku-listopadzie mieli z tego 111 tys. zł wypływów).
d) Prognoza finansowa za IV kw 21 idzie dzięki temu mocno w górę. W tej chwili oczekuję ponad 1 mln zł zysku (o ile zdejmą z bilansu cały zaps Succubusa)
e) Patrząc po innych spółkach (np. Bloober i jego Medium) zapasy rozlicza się w dłuższej perpsktywie np. roku (tj. co kwartał zdejmuje się po 1/4). Jeśli podobną konwencję przyjmie Madmind (czyli w IV kw zdejmie ze stanu zapasów tylko 1/4 kopii Sucubusa), to w raporcie za 2021 może być nawet 4 mln zł zysku netto. A to już byłby mega konkret jak na spółkę o takiej kapitalizacji.