Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Światowa premiera Drug Dealer Simulator na platformie Steam odbyła się w połowie kwietnia. Gra zebrała bardzo dobre recenzje i opinie wśród graczy. Koszty produkcji zwróciły się w niecałą godzinę od rozpoczęcia sprzedaży. Przez kilka godzin DDS znajdował się na pierwszym miejscu globalnej listy bestsellerów. W ciągu 72 godzin tytuł trafił do prawie 55 tys. osób, a 11-stego dnia obecności na Steamie sprzedaż gry przekroczyła 100 tys. kopii.
- Bardzo się cieszymy, że możemy tworzyć wersję VR-ową hitu Movie Games. Czujemy się mocni w tym obszarze, ponieważ od jakiegoś czasu zdobywamy w nim doświadczenia. Strategia Punch Punk Games zakłada produkcję zarówno własnych projektów, jak również tworzenie gier VR i symulatorów na zlecenie. W technologii wirtualnej rzeczywistości widzimy olbrzymi potencjał. Czas pandemii jeszcze bardziej uwydatnił zainteresowanie VR-em. Szacuje się, że jeszcze w tym roku sprzedaż gogli do AR/VR wyniesie ponad 7 mln sztuk, co oznacza niemal 25 proc. wzrost w stosunku do 2019 roku. Prognozy na kolejne lata są jeszcze lepsze. Chcemy być beneficjentami tego rynku, dlatego już dziś aktywnie w nim działamy – mówi Krzysztof Grudziński, prezes Punch Punk Games. - W planach na ten rok mamy także drugi mocny tytuł, o którym będziemy informować wkrótce - dodaje.