~inż_Mic

Czy ktoś z długoterminowych inwestorów prowadzi statystki dotyczące korelacji ocen na steam i oculus store z liczbą sprzedanych gier Carbon Studio?. W artykułach dot. sprzedaży gier VR można znaleźć bardzo uproszczony wzór na wyliczenie szacunkowej liczby sprzedaży gier VR: liczba sprzedanych gier= 100(+,- 10%) x ( liczba ocen steam + oculus). W sierpniu 2021 Firma poinformowała o sprzedaży 250 tys sztuk serii Wizards w tym 50 tys Oculus. Na dzień dzisiejszy 5 miesięcy poźniej na oculusie jest razem 777 komentarzy na quest, 170 na rift oraz 760 na steam co daje współczynnik równy 146. Przypominam że 250 tys zostało ogłoszone w 08.2021, a do obliczeń biorę oceny z 01.2022 co jeszcze zwiększa dysproporcję we wskaźniku. Skąd ten wysoki współczynnik? Czy gry są dostępne na innych platformach? Czy można kupić wersje pudełkowe gier?

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.