Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Wróćmy jeszcze raz do tematu. Według oficjalnych informacji na stronie PA jako sieć sprzedaży (sieci handlowe) wymieniona jest firma RTV EURO AGD gdzie podano: dostępna w ofercie linia Pearl, Opal, Sapphire.
Pylon dodatkowo pojawia się w różnych ofertach jakiś sprzedawców ale operujących internetowo i głównie na rynek wschodni (Ukraina, Rosja i inne). Co do sieci EURO, którą prowadzi firma Euro Net Sp. z o.o. to trzeba mieć świadomość tego, że firma ma ponad 10 mld obrotu i ok. 300 mln zysku netto. Przy załóżmy sprzedaży Pylona przez sieć EURO w granicach 1 mln to stanowi 0,01% (jedną setną procenta) sprzedaży tej sieci. Dla Pylona to duży kanał dystrybucji a dla EURO raczej nic nie znaczący klient. Jednak firma komunikuje, że współpraca układa się dobrze. Sprzedawane są w tej sieci tylko 3 linie (wcześniej był dedykowany dla sieci Coral - który jest wycofany) - i to by było logiczne. Wyższe linie przez specjalistycznych sprzedawców i do innych klientów niż klient marketowy. W Polsce jest jeszcze kilka sieci ale wejście do nich może być dla Pylona utrudnione (mały klient, klauzule w umowie z EN). Firma robi zdaje się właściwie (i to komunikuje), że główny nacisk dotyczy ekspansji zagranicznej. Tu wyraźnie się coś ruszyło - firma informuje o ok. dwudziestu krajach ze sprzedażą stacjonarną. I teraz pytanie główne, gdzie tu jest miejsce dla Asbisu?
Też się nad tym zastanawiam i nie wiem. Teoretycznie przy tak małej sprzedaży to każda sztuka jest ważna ale firma chyba ma inny pogląd na sprawę. Przy dynamice sprzedaży ok. 30% nie ma co zbytnio negować obranej ścieżki. 14 lutego będziemy mogli coś więcej rozwinąć.