Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Wyeliminowanie bugów. Ale. 1. Zawsze jest jakas priorytetyzacja bugów do naprawy i zawsze robisz release produktu akceptując jakąś liczbę błedów. Troche dziwi, że nie rozsiazali tych problemów z wirtualnym pulpitem itd, ale tez rozumiem biznesowe ciśnienie na premierę przed świętami. 2. W zamknietych betach, a przynajmniej tych, w ktorych ja sam bralem udzial, masz zwykle grupkę ochotników-zapaleńców i festiwal rad i sugestii zmian. Nie zawsze jest to reprezentatywne dla ogółu graczy. Doszlifowanie gry to albo juz w patchach po premierze, albo w otwartej becie, na duzej populacji grajacych. Tak przynajmniej to widze, na podstawie moich doswiadczen z zamknietymi betami i ich wplywem na stan premierowy. 3. Duza ilosc informacji istotnych dla poprawy jakosci gry bierze sie z monitorowania „naturalnego” przebiegu gry „naturalnych” graczy, a nie beta-testerow, ktorzy siłą rzeczy na pewnych fagmentach sie fiksują, przechodzą wiele razy, itd. Pokrycie produktu betą jest inne, niz naturalnymi rozgrywkami. Generalnie tez wierzę, ze wersja na Oculusa bedzie dopracowana w wysokim stopniu, wykorzystujac kilka miesiecy doswiadczen naturalnych graczy.