~G_t

@Grubu40 Zdecydowanie wersja konsolowa Succubusa to jeden z ważniejszych momentów, wielu właśnie tutaj widzi sprzedaż nawet większą niż na PC a to by dalo potężny impuls w rozwoju tej spółki. Ja nie lubię koloryzować więc powiem krótko, peak Void Slayer w okolicy 20-25 będzie neutralny. Powyżej 30 na plus, jak przekroczy 50 to będzie w moim odczuciu sukces, pamiętaj, że to projekt, który bez względu na premierę nie generuje kosztów, został zrobiony tak for fun i tak go należy traktować, jeśli się dobrze przyjmie to tym lepiej dla Nas. To nie może się nie udać.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.