Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Przychody VRG wzrosły o ok. 32,6% r/r do ok. 173,8 mln zł w grudniu ISBnews - Biznes 4 sty 2022, 16:11 Warszawa, 04.01.2022 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2021 r. przez grupę VRG wyniosły ok. 173,8 mln zł i były wyższe o ok. 32,6% r/r, podała spółka. W okresie styczeń - grudzień 2021 r. wartość przychodów wyniosła ok. 1 070,6 mln zł i była wyższa o ok. 25,4% r/r. Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły ok. 77 mln zł i były wyższe o ok. 30,5% r/r, podano w komunikacie. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2021 roku wyniosła ok. 569,5 mln zł i była wyższa o ok. 13,6% r/r. Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 96,8 mln zł i były wyższe o ok. 34,3% r/r, zaś w ujęciu narastającym w ciągu 12 miesięcy br. - wyniosły ok. 501,2 mln zł i były wyższe o ok. 42,2% r/r. Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w grudniu br. przez grupę wyniosła ok. 55,5% i była wyższa o ok. 4,7 pkt proc. w skali roku. Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec grudnia 2021 roku wyniosła 52,3 tys. m2 i była niższa o 1,4% od powierzchni sprzedaży detalicznej w grudniu 2020 r. VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. (ISBnews)