Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
@Maniek o czwartym kwartale piszesz,że będzie pozytywny? Przecież to czysty kolokwializm, premiera Succubus będzie rozliczana właśnie w tym kwartale a przypominam,że praktycznie całyostatni miesiąc gra zarabia na czysto. Sam zwrot Succubusa daje przychód prawie 4 mln a gdzie Agony i prawie cały grudzień sprzedaży na czysto w najlepszym okresie dla gier. Jak już wcześniej pisali to 1 kwartał będzie jeszcze korzystniejszy bo już będzie "rozliczony" Succubus, pojawi się Void Slayer i miejmy nadzieję dojdzie do szybkiej premiery konsolowej a tutaj idzie 80% zysków dla Madmind i to jest wisienka na torcie. Spółka sama tworzy i wydaje gry a wersja konsolowa jest zlecona zewnętrznemu podmiotowi bez żadnych kosztów z tak dużym zyskiem, czyli jak widać można podpisać umowę z głową i czerpać lwią część profitów( takie nawiązanie do Drago) Pomijam dalsze premiery i jej wysokie miejsca na wishliscie, rok 2022 zapowiada się świetnie. Idealnym punktem zwrotnym dla gamingu byłaby świetna premiera od Techlandu, to by wywołało iskrę i zmianę sentymentu do sektora. Życzę wszystkim przede wszystkim cierpliwości, wytrwałości i samych trafnych decyzji inwestycyjnych.