Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Niestety ale faktycznie taki proceder banku jest faktycznie realizowany. Nie dalej jak z końcem zeszłego tygodnia dotknęło to również osobę z mojej bliskiej rodziny. Została wysłana obszerna reklamacja z żądaniem wyjaśnień ale wiadomo, bank odpisze sztampowo i tyle.
Osoby o słabszych nerwach i zdrowiu mogą ciężko odebrać nagłą informację o tym, że właśnie zabrano im wszystkie pieniądze. Dlaczego ? Jakieś uzasadnienie ? niestety i tu też potwierdzam - zero jakichkolwiek wyjaśnień. Na dokładkę po skierowaniu prośby o przesłanie historii zamkniętego rachunku wskazują że: tak, wydadzą... ale za opłatą :) geniusze, prawdziwi geniusze.
Klienta stracili a ostatni ranking bankiera: https://www.bankier.pl/smart/konta-firmowe i zajmowane w nim miejsce przez ING nie jest przypadkiem, a wręcz nadal są za wysoko.
ING <- Równia pochyła w dół, a wydawało się, że to jeden z tych banków co jeszcze zachowuje twarz i dobre pozory... no cóż...