Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Czekajcie Qbq i Ponton bo czegoś tu nie rozumiem mamy tak:
1. Umowe na 41 mln na remont wagonów z Mag-Train w konsorcjum wiec kompetencje i doświadczenie wykazali skoro dostali pierwsza umowę.
2. Wiele umów jako podwykonawcy a nawet generalni na usługi budowlane i remonty torowisk i stacji kolejowych to przecież mamy na stronie Pozbudu w kontraktach budowlanych.
3. Owszem nie wiemy czy mogą z Mag-Train remontować lokomotywy jak i cysterny ...
Ale ten plan PKP Intercity na 19 mld zł które przeznaczy na tabor kolejowy.. tam nigdzie nie ma mowy że to tylko na lokomotywy.
Inne inwestycje na dworce i torowiska to z innego planu i to raczej z PKP PLK dla którego Pozbud robił już wiele.
Nie rozumiem jakich kompetencji w Pozbudzie wam brakuje ... ???
Robią dworce kolejowe, torowiska, i remontują wagony .... przecież na razie to chyba wystarczy ???