~coba

Były nadzieje na wielki wpływ IP i marketingu Game Workshop, po drodze było podekscytowanie programem motywacyjnym, teraz będzie nadzieja w Chinach i metaverse. Kurs szuka dna i tylko czas inwestycji się będzie wydłużał.
Warhammer na steam pokazuje ze obecna premiera nie jest lepsza niż wcześniejszy tytuł, co przy użyciu takiego IP jest lekką porażką.
Myślę ze rozczarowanie wielu akcjonariuszy jest nam miejscu i nie można tego tłumaczyć ze "inwestycje potrzebują czasu" i "VR jest przyszłością". Strat w raportach nie powinni mieć, kolejne platformy będą podtrzymywały przychody, ale jeżeli chcą przejść na wyższą półkę - większy projekt, większe koszty, dłuższy okres produkcji - bez tego nic się tu nie zmieni.
Zaczęli preprodukcje kolejnego tytułu, realnie to kolejne minimum 2-2,5 roku aby dostarczyć jakościowy produkt. Moim zdaniem w najbliższych miesiącach tylko bardzo dobre przyjęcie co-op zmieni nastawienie do spółki (potwierdzone wolumenem sprzedaży).

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.