~Big_Bee

W ubiegłych latach przeznaczano 50% zysku na dywidendę. Na ten moment jest 11 mln zysku, stawki frachtowe istotnie wyższe niż na początku 2021, w ten sposób ładnie mogą wrzucać swoją wyższą marżę spedycyjną, co powinno dać m.in. 4 mln zysku i za cały rok 15 mln zysku. 50% z tego to 1,1 PLN na akcję.

Ale! Na bilansie mają 17,7 mln czystej gotówki (bez żadnych zobowiązań odsetkowych, a należności handlowe równe zob handl), pewnie do końca roku wzrośnie do ok 22 mln PLN. To jest 3,3 PLN na akcję!. Myślę zatem, że potencjał na dywidendę to raczej 1,5 PLN, z potężnym marginesem i nadal mnóstwem pieniędzy po wypłacie.

I to wszystko przy 66 mln kapitalizacji.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.