~Myslacy

Tylko przetarg pewnie wygra Cegielski. Jeśli PKP Intercity chciałoby, aby Pozbud wygrał przetarg to przyjęliby ich ofertę zwłaszcza że była najtańsza bo ok. 390 mln zł. Temat tu jest grubszy, bo PKP IC nie chce konsorcjum. Największe tu jest ryzyko, które może się tu zrealizować. Druga sprawa to OZE - najpierw finansowanie, potem farmy. Pytanie w jakim udziale, co planują i czy będą z tego zyski. Dla mnie każdy kto pisze o wagonach PKP to tylko naganiacz.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.